The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

08 Disember 2009

Pejabat Sementara



Kelihatan rakan setugas sedang tumpang istirehat.


Inilah pejabat sementara saya. Entri ringkas ini ditulis kerana bosan berada di pejabat. Sekian.


8 ulasan:

Thahar berkata...

erk.. mcm pejabat tetap saya jer..
huhu..

em, cian kt kucing 2..
dipaksa HanRi utk posing kt situ..
tak baik seksa binatang..
huhu..

Mohd Izzu'ddin Ismail berkata...

haha... rakan setugas. pastu letak dlm plastik bungkus... ooo... sokong thahar...

seimura berkata...

comelnye kucing tu.. pinjam boleh??

Han Ri berkata...

Thahar, tak baik fitnah tau. Dia naik sendiri. Kemudian pose macam tu.

Izzuddin, saya pun kepelikan dengan kucing ini. Dia minat masuk dalam plastik bila diletakkan di hadapannya. Betul, tak tipu.

Seimura, tak bolehlah. Siapa nak teman saya bertugas kalau saya beri pinjam pada anda?

nnur_iman berkata...

ehh!!!..nmpknya rakan setugas han ri serupa dgn rakan setugas saya...
tp ekornya je x serupa...
pandai plak dia pose..hehehe

Han Ri berkata...

Kucing ni terus manja dengan saya lepas saya pulang ke Malaysia. Hairan.

Zuhaida Haji Zainon berkata...

kucing tu mcm pregnen..hihi!

Han Ri berkata...

Oit. Kucing jantan tu.