The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

16 Ogos 2009

Penanda Buku Muktamar Sanawi XIV



(klik pada imej untuk muat turun | saiz: 1500x1000 piksel @ 15x10 cm)


Yang di atas ialah contoh-contoh rekabentuk penanda buku Muktamar Sanawi KPKM yang saya sedekahkan. Ingin dapatkan penanda buku ini?

Jom ke Muktamar Sanawi KPKM kali ke-14 pada 17 dan 18 Ogos ini!

- kartun-kartun yang disertakan telah dimasukkan sebagai rekabentuk testimonial di testi.iluvislam.com.

7 ulasan:

Nabila H.... berkata...

dlm banyak2 ni...i like the 4th...
tapi xmerah sgt ke???

Han Ri berkata...

Merah? Bukankah warna merah melambangkan Kelantan? :D

meo188 berkata...

merah itu tanda berani & gagah. Musuh jd gerun.

Rajin & aktif. Best!

thumbs up!

islamicauthor berkata...

yang nom 4 tu meme comey.. (^_^)

neem berkata...

nak 1!

Han Ri berkata...

@ meo: betul betul betul.

@ islamicauthor: no 4 tak lawa lah. Tak ada pun yang lawa.

Han Ri berkata...

@ neem: silalah datang ke mesir. Hehe.