The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

31 Oktober 2011

30 Hari Seterusnya

Berdebar
Terfikir-fikir apa akan aku jadi selepas sebulan ini. Ini sebulan yang mendebarkan. Sebulan lagi untuk bersiap memikul tanggungjawab besar. Besar, besar, besar.

Peperiksaan
Hari ini peperiksaan akhir tahun Sekolah Rendah Agama Al-Munir Padang Tembak bermula. Pelajaran yang aku ajar mengambil tempat pada hari ini dan esok, jadi dalam tiga hari selebihnya pada minggu ini, aku boleh tumpukan kepada pemeriksaan kertas-kertas jawapan pelajar.

Kurang Sihat 
Kebetulan hari ini aku mula rasa tidak sedap badan. Mungkin sebab mandi hujan malam semalam. Allahussyafi, semoga sakit ini tidak menghalang aku untuk melakukan tugas hamba sehabis baik. Amin.

Tiada ulasan: