The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

18 Oktober 2007

Pengumuman: Battleball.inc

Sebelum pengumuman, saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin kepada semua muslimin dan muslimat.

Tersedak.

Rasanya dah beberapa hari tak tersedak. Macam ada saja orang yang menyebut-nyebut nama saya (senyum), tapi tak apalah. As long as that certain someone doesn't do me any harms (sengih).

Tentang komik terbaru saya, Battleball.inc, sudah saya iklankan di sini, tapi saya rasa macam tak sesuai saja di-post di sini.

Saya putuskan untuk post siri kartun ini di hanristudio v2. Sebabnya? Battleball.inc berbahasa Inggeris jadi lebih sesuai diletakkan di laman yang menggunakan bahasa Inggeris sepenuhnya.

Tiada ulasan: