The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

02 Disember 2009

Budak Bionik: Next Gen!


Alangkah 'perasan'nya tajuk di atas ini. Macam sudah buat bersiri-siri pula kisah Budak Bionik ni. Eh, memang dah ada satu siri dalam komik Al-Fityan. Siri Prolog. Siapa yang tak beli, nasib andalah ya.

Ini projek rahsia sebenarnya. Jadi, (berbisik) psst, anda tidak perlu beritahu sesiapa selepas melihat entri ini. Janji!

15 ulasan:

nnur_iman berkata...

hmm...projek rahsia!!!
hebat ni..siap dgn robot lg...
hohoho..

Thahar berkata...

eh, bkn lg rahsia..
dulu kan ada budak bionik yg pertama..

skrg yg kedua...
adeh, yg pertama pon x dpt full lg..
HanRi, mane dia?
huhu..

Han Ri berkata...

Iman, nak jadi watak dalam komik ni tak? Hehe.

Filsuf, tunggu Fityan edisi ketiga terbit ya. Nanti saya terbitkan sambungan prolognya dalam Scribd. :D

kanben berkata...

gud job encik hanri.robot-robotan ni wa mmg suko walopon x reti & x nk cube lukis.hehe.

Han Ri berkata...

Eh, Kanben-sama! Baru nampak batang hidung! Sibuk belajar ya? Saya pun lagilah ta reti. Cuba-cuba saja. Tengok ada bentuk robot, jadilah tu bodoh-bodoh. Hehe.

Oh ya, lama tak kemaskini blog. Bila tengok blog Kanben hidup kembali, gembira rasa hati. ;)

Haulid Al-Hararr berkata...

emm hanri inking gne pensel ek?

Han Ri berkata...

Jangan tiru. Ini kerana malas. Kalau boleh, inking dalam komputer saja. Jimat dakwah, eh, dakwat.

Faarihin berkata...

salam..

wah.. ini projek rahsia yang bukan lagi rahsia ni.. cayalah budak bionik.. huhuhu..

jeles betul tgk art incek hanri ni..

sy nak uat alien bionik plak lah.. huhuhu... >__<

ezzat berkata...

nampak menarik...
citer ni pasal ape eh?
camne nak cari komik2 Han Ri yang seblom nih??
adeih, rugi tol jadi org ketinggalan...

Han Ri berkata...

Cik Farihin, saya nantikan Alien Bionik!

Ezzat, cubalah tengok pautan Komik di atas. Kalau-kalau ada Prolog Budak Bionik. :)

nnur_iman berkata...

...bkn ke watak utama kt sini leleki...iman jd lelaki...adeh!!!

Han Ri berkata...

Eh, saya tak kata watak utamalah. Watak antagonis pun boleh. Kan? >:)

nnur_iman berkata...

hehehe...saje je...
ape la ada pd nama...semua org blh pkai nama ni...hmmm

meo bionik berkata...

wah.. support2...

erm, alien bionik?

jeles2... huhuhu :p

aihaz berkata...

trime kasih...
mohon tnjuk ajr
sy br dlm dunia ni