The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

07 Oktober 2009

Cinta Lagi




Bermacam-macam ragam pula diri ini apabila makin mampir masa pulang ke tanah air tercinta. Segala perasaan bercampur-baur. Terlalu banyak memori untuk dimuatkan dalam otak yang sebesar penumbuk ini. Tapi percayalah, semua yang berlaku sejak tiga tahun lalu tak mungkin dapat pergi begitu sahaja, melainkan dengan izin-Nya.

Terima kasih kepada semua yang setia membaca blog ini.





p.s: Apa kena-mengena dengan tajuk? -_-



5 ulasan:

Lun berkata...

apa kena mengena dgn tajuk hehe

ur lukisab chantik

Han Ri berkata...

Tak ada kaitan pun. Hehe. Cubalah agak. Kalau betul, pandailah kamu. :D

FRESHIE berkata...

err..yg atas ni pun alias ke

menoufiaz™ berkata...

kenangan duk mesir memang mahal kan..
dah dua tahun kat sini rasa macam baru je mari..
banyak bebonor yang tak tahu lagi..
luas sungguh ilmu ilahi
tak tercapai akal insani..
apa pun belajar jangan kau sudahi..
walaupun ijazah sudah kau genggami..
belajar lah dari buaian sampai mati..



p/s: maaf saya sudah bujang ye..
eh...masih bujang!
p/s 2: tiada kena mengena dengan tajuk!

Han Ri berkata...

Ummu, ha ah. Memang Alias pun. Kalau tanya dia, mesti dia tak nak mengaku. Hehe.

Alias, gembira dapat jumpa sahabat seperjuangan designer iluvislam. Tak sangka dapat bertemu juga sambil-sambil jadi moderator program. Hehe.