The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

18 Julai 2009

Baru Lagi (?)


- Siri kartun tiga gadis di perlembahan Nil (bagaimana pula saya tahu kisah perempuan sedang saya seorang lelaki? Ini rahsia :> )

- Awalnya akan dimasukkan ke dalam salah satu: Komik Biah Solehah atau Suara Kampus Perak (ATOM). Kalau difikirkan tiada halangan, mungkin akan dimasukkan menjadi entri ke blog ini juga, insya-Allah.

- Siri ini tiada kesinambungan; tiga watak ini di'cipta' hanya sebagai 'pelakon' utama untuk menyampaikan mesej.

- Tidak juga mempunyai jalan cerita yang linear.

- Tidak perlu rasa ternanti-nanti. Saya tidak menjanjikan ia akan dimasukkan ke blog ini.

2 ulasan:

Meooo Comicore Club berkata...

wah.. syiok2...

p/s-dh boring ngan kartun 3 dara pingitan dlm majalah gila2...

Mior Khabir Zikri berkata...

Jangan tunggu ya, en. Meo. Saya tak janji.

:>