The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

03 Disember 2008

Demi Cinta Episod 2: Teaser

Zik dan watak baru, Zak, yang akan muncul dalam episod kedua.
Trivia: gabungkan =
zikzak (zigzag).

Masih tak tahu lagi bila akan saya sambung kisah ini. Tunggulah sebulan dua lagi. Hehe. Kalau rajin, esok juga saya poskan. Tapi kan, Mak selalu pesan jangan main 'buah kalau' di bibir mulut. Heh.
setan

5 ulasan:

meo188 berkata...

cantikllah. lukis guna wacom ker?

Han Ri berkata...

Tak, saya mana ada wacom macam en Meo. Guna pensil dan pemadam, dan scanner je. Takde duit nak beli wacom lagi. en Meo tlg belikan utk saya bleh ka?

fusarium solani berkata...

Salam,
Terima kasih lawat blog saya. Blog anda menarik:)

rasasayang berkata...

watak ain dlm demi cinta ni..
its look like me!

hehehe

Han Ri berkata...

ye ke ain? perasan je kot :P