The Bloglord

Foto saya
Author, blogger, comic freak, designer, editor, gamer, hermit, photographer, reader, student, teacher, traveler, writer.

24 Mei 2008

Kunci Baru

Kecewa dengan sikap ahli bait yang sering ‘memekakkan’ telinga sama ada dengan cara bermain PES, melayan cerita kartun Spongebob Squarepants, ataupun dengan cara buat tak cakna langsung bila terdengar ketukan pintu dari luar, saya membuat keputusan meminjam kunci salah seorang ahli bait dan ‘menyalin’ kunci itu.

Ya, saya sudah ada kunci baru!

Han Ri: Entri ini hanya sekadar luahan hati. Terima kasih.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ado ko patut, tuan rumah takdek kunci rmh sediri.. pahtu nk pegang kunci rumah sape lg?

lain la kalu aku yg nk otok2 pasal ni..

p/s: jgn jadikan masalah ni punca org tak nak ziarah rumah korang!

Zaid berkata...

sebenonye dia ni tak berhajat pon nak dok rumah tu. nak pindah konon. tapi tak jadi. wei, hang orang perak. mai ah dok rmh perak. awat nk dok jgak dgn ahli bait yg dok wat sakit hati hang ja. apa daa

Tanpa Nama berkata...

ai tak suruh dia duk mana2 pon.. suka hati dia laa.. cuma nk bgtau, kawan yg duk sakitkan hati tu jgk la yg byk tolong (walaupon tak sedar)

tu nama lari dari masalah.. bkn setelkan masalah.. kan kan kan...

HanRi berkata...

Wah wah. Ada komen. Menarik.

"p/s: jgn jadikan masalah ni punca org tak nak ziarah rumah korang!"

Wa, takutnya. Saya tak tahu saya peduli atau tak orang datang atau tidak ke rumah. Mereka mahu ziarah atau tidak, itu hak mereka. Saya tiada hak nak menyekat. Terpulang pada anda semua.

Zaid, sabarlah. Aku nak juga pindah, tapi tak apalah. Aku memerlukan ahli bait aku lebih daripada berpindah ke rumah Perak. Seperti komen Anonymous yang kedua. Aku tak kisah mereka sakitkan hati atau apa-apa. Terpulanglah. Aku tak pernah menyimpan dendam pada siapa-siapa. Alhamdulillah, Allah masih beri kekuatan tu. Semua sahabat aku sama saja bagi aku. Tiada rendah, tiada tinggi. Aku layan semuanya sama.

Kalau Anonymous rasa saya masih tak buat macam tu, harap sangat perbaiki ya. Tegurlah.

Terima kasih atas komen kalian!

Tanpa Nama berkata...

eh lupa nk cakap... komen anonymous tu smua dr abgalai

kang cakap tak betanggung jawab lak.. hihi

Tanpa Nama berkata...

aisehmennn.. dh agak mu tok kenal sapo anonymous tu.. aku lupo nok oyak

hihi.. rilek bro.. meme hak demo tu nok ziarah ke tak.. tp...

takpo lah.. kunci pon ado doh tu gak

humaiRah berkata...

memang menyakitkan hati kalu org x bukak pintu kat kite..arggh!